سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چالش های یک کارشناس فروش

دلایل ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM

در این مطلب قصد داریم به بررسی دلایل ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM بپردازیم. در جهان پیشرفته امروز، برخی از سازمان‌ها و مشاغل به ارتباط مستقیم با مشتری نیاز دارند و نرم افزارهایی به وجود آمده‌اند که این ارتباط را تسهیل می‌کنند.

چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید؟

منظور از ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM، ادغام اطلاعات و دیتاهای مختلف سازمان است که مواردی مثل زبان برنامه‌نویسی، اسناد و مدارک مشترک مثل نام کالا، موجودی، پیش فاکتور، واحد اندازه‌گیری، نام مشتری، مانده حساب مشتری و گردش حساب مشتری در آن مجموعه یا سازمان را شامل می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که می‌توان این اطلاعات را به صورت جداگانه در هر یک از نرم‌افزار‌های موردنظر ثبت کرد. اما ثبت به صورت جداگانه درصد خطای بالا و هزینه بیشتری را به دنبال خواهد داشت. با ادغام و یکپارچه‌سازی، این امکان برای کارمندان و افراد مجموعه فراهم می‌شود که همگی بتوانند به صورت همزمان به اطلاعات دقیق موردنیازشان دسترسی داشته باشند. اکنون که می‌دانید چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید، در بخش بعدی به مزایای این ادغام اشاره خواهیم کرد.

ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟

  • صرفه جویی در زمان؛ نخستین مزیت ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM
  • داده های درست و قابل اطمینان؛ از مزایای ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM
  • بهبود فرایند فروش؛ از دیگر مزیت‌های ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM  

ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست چگونه است؟

نرم افزار اورست بسیار پیشرفته بوده و از نظر ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. این نرم افزار با تمامی نرم‌افزار‌های حسابداری به خوبی ادغام می‌شود و این نرم‌افزار حسابداری شما است که می‌تواند کیفیت این ادغام و یکپارچه سازی را تعیین کند. هرچه محدودیت نرم افزار حسابداری شما کمتر باشد، ادغام درون سازمانی CRM و سیستم حسابداری شما بهتر خواهد شد. نرم افزارهای رایجی مانند سپیدار، هوفر و پایا به راحتی با نرم افزار CRM اورست ادغام می گردند. همچنین کلیه نرم افزارهای حسابداری معتبر که دارای تیم فنی باشند امکان ادغام با اورست را دارند.

منبع : چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید؟